Trötta och irriterade...

Statistiken ser verkligen bra ut idag, och det är vi skitglada för...

Vi har väldigt trötta och irriterade efter skolan, så bloggat har vi inte gjort, förrän nu...
Idag har vi knappt inget att skriva, eftersom det inte har hänt så mycket.. Men vi ska försöka få ihop ett inlägg ändå.

Vi åkte inte till Bokia och handlade, för det är inte så roligt att åka moped i regnet, ( med tanke på vad som hände förra gången, haha ;) )
Det får bli på måndag. Om vi har tid och lust, vill säga.

Just nu sitter vi här i sängen och småpratar lite. Jag (evelina) kollar in sin "nya" mobil.
Hennes är ju lite traskig, och går knappt att använda. Så jag (moa) var snäll och lånade ut min förra mobil. Den var ju stulen förut, sen när jag väl hade köpt en ny, Då visar det sig att den är hittad, så helt plötsligt har man två mobilen..

Ikväll kanske vi tar en sväng ner på stan och kollar kräftfisket.. Men det är bara om vädret tillåter.
Annars har vi inget planerat, blir väl kanske en film...


Vi hörs om någon timme.
/me

Postat av: adde

hur länge har ni kräftfiske i linde ? :o

2009-08-28 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Vad har du att säga oss?